Proovi enne kui otsustad! TULE PROOVISÕIDULE!
Lepi kokku proovisõiduaeg info@veltmotocenter.ee või helista
Tallinna esinduse tel:+372 51 999 799; +372 56 500 509,
Tartu esinduse tel. +372 51 999 304
Beta EVO 80 2STR JUNIOR on ideaalne sõiduriist uutele tulijatele.triali maailmas Junior versioon on vaieldamatult lihtsaim ratas noortele sõitjatele, kes astuvad esimest korda trialratta sadulasse.
- Radiaatorivõre: täielikult ümber kujundatud. Lisaks radiaatorile suunatud õhuvoolu optimeerimisele on sellel ka suurem kaitsepind korgi ja radiaatori korpuse piirkonnas, et vältida nende komponentide kahjustamist kokkupuutel okste, kividega või kukkumise korral.
- Paagi kate: uue disainiga. Kuju ümbritseb paremini raami ja võimaldab katta kogu juhtmestiku, et tagada puhas ja korrapärasem välimus Uus kate sisaldab ka kaardistamise lülitit. EVO pakub valida kahe erineva mootorikaardi vahel, mida sõitja saab valida mugava nupuga paagikaanel. See asukoht muudab nupu hõlpsasti ligipääsetavaks, pakkudes samal ajal kaitset löökide ja tahtmatu kasutamise eest, samas kui LED-indikaator võimaldab ratturil kohe tuvastada, milline kaart on parasjagu kasutusel.
- Graafika: ratta välimust ja jõudlust rõhutatakse võrdselt uusima EVO värskendusega.
Proovi enne kui otsustad! TULE PROOVISÕIDULE!
Lepi kokku proovisõiduaeg info@veltmotocenter.ee või helista
Tallinna esinduse tel:+372 51 999 799; +372 56 500 509,
Tartu esinduse tel. +372 51 999 304
Beta EVO 80 2STR JUNIOR on ideaalne sõiduriist uutele tulijatele.triali maailmas Junior versioon on vaieldamatult lihtsaim ratas noortele sõitjatele, kes astuvad esimest korda trialratta sadulasse.
- Radiaatorivõre: täielikult ümber kujundatud. Lisaks radiaatorile suunatud õhuvoolu optimeerimisele on sellel ka suurem kaitsepind korgi ja radiaatori korpuse piirkonnas, et vältida nende komponentide kahjustamist kokkupuutel okste, kividega või kukkumise korral.
- Paagi kate: uue disainiga. Kuju ümbritseb paremini raami ja võimaldab katta kogu juhtmestiku, et tagada puhas ja korrapärasem välimus Uus kate sisaldab ka kaardistamise lülitit. EVO pakub valida kahe erineva mootorikaardi vahel, mida sõitja saab valida mugava nupuga paagikaanel. See asukoht muudab nupu hõlpsasti ligipääsetavaks, pakkudes samal ajal kaitset löökide ja tahtmatu kasutamise eest, samas kui LED-indikaator võimaldab ratturil kohe tuvastada, milline kaart on parasjagu kasutusel.
- Graafika: ratta välimust ja jõudlust rõhutatakse võrdselt uusima EVO värskendusega.
- Domino käepidemed: maksimaalse liikumisvabaduse saavutamine rattal tähendab ka stabiilset ja mugavat käepidet sõidukil. Uued Beta kohandatud Domino käepidemed tagavad mugavuse ja pidamise, nii et rattur ei kaota kunagi kontakti juhtrauaga. Mustad hoovad rõhutavad rafineeritud välimust.
- Uus amortisaatorite kalibreerimine: EVO amortisaatorid on varustatud kõigi seadistustega, mida sõitja vajab ratta kohandamiseks ja ideaalse seadistuse leidmiseks, kuid juhitavuse parandamiseks on Beta tehnikud kasutanud oma kogemusi seadistuste uuenduste rakendamiseks. progressiivsuse, reageerimisvõime ja summutuse suurendamiseks. Mis puutub esiharki, siis kahes tugipostis sisalduva õli seadistusi ja kogust on muudetud, et suurendada järkjärgulist reaktsiooni kõige ekstreemsemate kukkumiste ajal. See tähendab, et EVO on varustatud asümmeetrilise esihargiga, mille vasak- ja parempoolsed tugipostid erinevad nii funktsionaalselt kui ka sisemise mahu poolest. Vasakul küljel on reguleeritav vedru pikkus sõidukõrguse reguleerimiseks, samal ajal kui esihargi hüdraulilised funktsioonid on reguleeritavad parempoolsel tugipostil, et kohandada amortisatsiooni ja esiosa reageerimisvõimet. Kasutades spetsiaalselt vasak- ja parempoolsetele tugipostidele kalibreeritud erinevat õlikogust, on paranenud nii esihargi progressiivsus kui ka täpsus, millega tunnetus sõitjale edastatakse. Mis puutub põrutusse ja ratta valmisoleku parandamiseks, on Beta seadistuse kallal töötanud, suurendades reaktsioonivõimet tagasilöögifaasis. See võimaldab EVO-l pakkuda sõitjale suuremat kerguse tunnet, eriti takistuste vahel ümberpaigutamiseks hüppamisel.
- Rehvid: Michelin Trial Light ees ja Michelin Trial X-Light Competition taga on valik professionaalsetele sõitjatele ja nüüd koos MY23-ga kõigile EVO omanikele, kes kogevad selle ülikerge rehviga kõrgendatud haarduvust. mis sobib suurepäraselt Betadele omase täpsuse ja juhitavusega