Noor ja vallatu legend! Sportlik Vespa Sprint 125 – tehnoloogia ja jõudlus koos ainulaadse stiiliga. Nagu nimigi viitab, on tegemist kõige sportlikuma ja dünaamilisema pisi-Vespaga. Tänane Sprint pärineb legendaarsetest ja sportlikest 60-70. aastate Vespa mudelitest. Neid ühendavad sportliku kujundusega sadul, punane tagumine amortisaator ja ristküliku kujuline esituli. Lisaks neile traditsioonilistele detailidele lisanduvad nüüd moodsa rolleri võimalused ja tehnoloogia nagu LED tuled, analoog-digitaalne näidikuteblokk, paranenud mugavus ja ABS pidurite turvalisus, uus esivedrustus ja 12-tollised rattad. Kõik see kokku muudab Vespa Sprint 125 ideaalseks kaaslaseks kõigile, kes soovivad liigelda mööda linna stiilselt ja särtsakalt.
Noor ja vallatu legend! Sportlik Vespa Sprint 125 – tehnoloogia ja jõudlus koos ainulaadse stiiliga. Nagu nimigi viitab, on tegemist kõige sportlikuma ja dünaamilisema pisi-Vespaga. Tänane Sprint pärineb legendaarsetest ja sportlikest 60-70. aastate Vespa mudelitest. Neid ühendavad sportliku kujundusega sadul, punane tagumine amortisaator ja ristküliku kujuline esituli. Lisaks neile traditsioonilistele detailidele lisanduvad nüüd moodsa rolleri võimalused ja tehnoloogia nagu LED tuled, analoog-digitaalne näidikuteblokk, paranenud mugavus ja ABS pidurite turvalisus, uus esivedrustus ja 12-tollised rattad. Kõik see kokku muudab Vespa Sprint 125 ideaalseks kaaslaseks kõigile, kes soovivad liigelda mööda linna stiilselt ja särtsakalt.
Esipaneeli siseküljel leiab ka traditsioonilise kindalaega isiklike esemete tarvis. Sadula all on lukustatav panipaik muu vajamineva tarbeks. Kaasreisija tarbeks on kere sisse peidetavad jalatoed ja käetoed.
Rolleri selgrooks olev raam on valmistatud kompaktse monokokk tehnoloogiat kasutades. See ennast tõestanud kergekaaluline tehniline lahendus võimaldab luua eriti jäikasid ühendusi veermiku, mootori ja jõuülekande vahel. Esimene 200mm läbimõõduga ketaspidur on varustatud blokeerumisvastase ABS süsteemiga.
Mootoriks on 4-taktiline 49,9 cm³ töömahuga 7,9kW (7700 pööret) elektroonilise kütuse sissepritsega sund-õhkjahutusega jõuallikas. Need näitajad muudavad kergekaalulise pisi-Vespa eriti ülemeelikuks nii kesklinnas kui ka maanteedel. Uudse tehnoloogiana on mootor varustatud õhurõhu anduriga, mis tagab igas klimaatilises olukorras optimaalseima kütusesegu. Mootori madalad saastemäärad vastavad Euro 4 saastenormidele. Kõige selle tulemusena on eriti madal ka kütusekulu, täiesti saavutatav on 2,26L/100km kohta.