CFMOTO mootorratas 450CL-C BOBBER on klassikaliste ent sportlike joontega ühekohaline mootorratas. Elegantse disainiga ratas on jõuline ja pilkupüüdev ning selle voolujooneline kütusepaak, ümar tuli ja topelt väljalasketoru seovad omavahel täiuslikult retro mõjutused ja kaasaegsed lisad. Pikk teljevahe, madal istumisasend ja tähelepanelikult vormitud kerejooned annavad 450CL-C Bobberile ainulaadse ja klassikalise hoiaku.
Suuremate masside seas muutusid bobber stiilis mootorrattad populaarseks 1940. aastatel, mil militaarstiil oli au sees. Bobberite populaarsus on näinud tõuse ja mõõnu kuid see elab ja areneb edasi. Nii on jõudnud bobberi võlu ka CFMOTO tootevalikkuse 450CL-C Bobber mudeli näol.
CFMOTO mootorratas 450CL-C BOBBER on klassikaliste ent sportlike joontega ühekohaline mootorratas. Elegantse disainiga ratas on jõuline ja pilkupüüdev ning selle voolujooneline kütusepaak, ümar tuli ja topelt väljalasketoru seovad omavahel täiuslikult retro mõjutused ja kaasaegsed lisad. Pikk teljevahe, madal istumisasend ja tähelepanelikult vormitud kerejooned annavad 450CL-C Bobberile ainulaadse ja klassikalise hoiaku.
Suuremate masside seas muutusid bobber stiilis mootorrattad populaarseks 1940. aastatel, mil militaarstiil oli au sees. Bobberite populaarsus on näinud tõuse ja mõõnu kuid see elab ja areneb edasi. Nii on jõudnud bobberi võlu ka CFMOTO tootevalikkuse 450CL-C Bobber mudeli näol.
Selle mootorratta võlu seisneb lihtsuses. Softail raamidisain meenutab hard-tail välimust kuid peidab endas tagaamortisaatoreid, pakkudes sujuvamat ja mugavamat sõitu. Avar sadul on 55mm polsterdusega, mis pakub mugavat istumist ning neelab tekkivat vibratsiooni. 450CL-C Bobber on tänu kergele kaalule (177kg) ja madalale, ettepoole kaldus istumispositsioonile kergesti käsitletav. Lisaks sobib 715mm istmekõrgus ka lühematele või algajatele sõitjatele, pakkudes lihtsamat manööverdamist ja tasakaalu hoidmist.
450CL-C Bobber peidab endas 450cc kahesilindrilist DOHC bensiinimootorit, mis pakub adrenaliini kogenud juhtidele kuid sobib ka algajatele. Rattal on ülimalt hea võimekus madalatel pööretel, mis teeb kiirendamise ja möödasõidud lihtsamaks.
Pikendatud tagumine poritiib on valmistatud lehtmetallist, muutes selle tugevaks ja vastupidavaks. Koguni 760mm pikkusega poritiib peab vihmastel päevadel kinni ratta alt viskuva vee ja pori.
Kaks erinevat värvitooni, must ja valge, hoiavad klassikalist joont kuid jätavad siiski võimaluse teie isikliku stiili väljendamiseks. Elegantne ja ajatu must jätab jõulise mulje ning lubab teil juhina silma paista. Veidi mahedama väljanägemisega valgele värvivalikule on särtsu lisatud triipude ja ratta nimes oleva tähekombinatsiooniga CLC.
Turvalise sõiduelamuse tagavad ABS ja TCS süsteemid. ABS aitab vältida rataste blokeerumist äkkpidurduse ajal, parandades juhitavust ja vähendades libisemise riski. TCS (veojõukontroll) aitab vältida tagaratta libisemist, reguleerides mootori võimsust, kui ratta haarduvus väheneb. Mõlemad abisüsteemid on eriti kasulikud kiirendamisel märjal, lahtisel või libedal teekattel, parandades stabiilsust ja juhitavust. Lisaks on mootorrattal 320mm diameetriga piduriketas ja nelja kolviga pidurisadul tuntud brändilt J.Juan, mis aitavad saavutada parimat pidurdamisdistantsi.
450CL-C Bobber mudel kannab endas ideaalset tasakaalu klassikalisest välimusest ja kaasaaegsetest lisadest. 3-tolline TFT ekraan võimaldab teravat ja värvilist kuvapilti, mis on hästi loetav nii päikesevalguses kui ka pimedas. Ekraanilt saate jälgida olulisi andmeid sõiduki kohta ning kuvada sinna navigeerimist. Tänu T-BOX seadmele on mootorratast võimalik ühendada CFMOTO Ride mobiiliäppi.