Mootorratas Aprilia RSV4 on palju enamat kui lihtsalt mootorratas ja võimas mootor. Aprilia MotoGP projekti kulminatsiooniks on RSV4, mis kasutab parimat saadaolevat tehnoloogiat, rattal on aerodünaamised tiivad, 217 hobujõudu ja suurem pöördemoment kui kunagi varem – kõik see on sujuvalt ühendatud Aprilia raamile. See on tõeline meistriteos, mis tõstab su pulssi kohe, kui sellele peale vaatad ning toob naeratuse näole kui gaasi keerad.
Hoiatus! AP Motost ostes Aprilia, Vespa, Moto Guzzi. Loe lähemalt siit.
Mootorratas Aprilia RSV4 on palju enamat kui lihtsalt mootorratas ja võimas mootor. Aprilia MotoGP projekti kulminatsiooniks on RSV4, mis kasutab parimat saadaolevat tehnoloogiat, rattal on aerodünaamised tiivad, 217 hobujõudu ja suurem pöördemoment kui kunagi varem – kõik see on sujuvalt ühendatud Aprilia raamile. See on tõeline meistriteos, mis tõstab su pulssi kohe, kui sellele peale vaatad ning toob naeratuse näole kui gaasi keerad.
Hoiatus! AP Motost ostes Aprilia, Vespa, Moto Guzzi. Loe lähemalt siit.
MotoGP aerodünaamika - tiivad nüüd integreeritud topeltkattega plastikutesse. Aerodünaamika insenerid on nende tõhusust testinud nii maanteel kui ka ringrajal. Tulemuseks on ratas, mis on veelgi suurema stabiilsuse, aerodünaamika ja jõudlusega kui kunagi varem.
Aprilia RSV4 rattal on kolmekordsed LED-esituled koos kurvituledega.
Uusima mudeli tagakiige on täielikult muutunud, nüüd on see kergem ja tugevam. MotoGP-s kasutatavast Aprilia RS-GP-st inspireeritud uuendus on vähendanud massi ja suurendanud tagaosa stabiilsust kiirendamisel.
Esimene masstootmises suure jõudlusega V4 esindab kõige revolutsioonilisemat ja võimsamat mootorit, mis Aprilia eales ehitatud. Kuigi see vastab Euro 5 heitgaasikriteeriumidele, ei tule see jõudluse arvelt. Uuel mudelil on suurenenud pöördemoment ja erakordne maksimaalne võimsus 217 hj, mis on saaavutatud tänu nutikatele muudatustele. Rattal on uus väljalaskesüsteem ja suurenenud efektiivne mootori töömaht 1099 cc võrreldes eelmise 1077 cc.