
Tootest lähemalt
Stark VARG TEHASE GARANTII 2+2 AASTAT!
Rohkem infot allpool olevas tekstis.
Proovi enne kui otsustad! TULE PROOVISÕIDULE!
Lepi kokku proovisõiduaeg info@veltmotocenter.ee või helista
Tallinna esinduse tel:+372 51 999 799; +372 56 500 509,
Tartu esinduse tel. +372 51 999 304
STARK VARG SM - Ülikerge, maanteesõiduks legaalne ja halastamatult võimas. 7,2 kWh aku, 80 hj mootori ja 120 km sõiduulatusega linnas on VARG SM loodud piiramatuteks sõitudeks.
Uus 3,3 kW laadija mahub seljakotti ja muudab laadimise kõikjal vaevata. VARG SM-i on võimatu ignoreerida ning see on loodud tänavatel võidu ja kohalolekuga liidrina tegutsema.
TEAVITUS TOOTJALT! Stark Future soovib selgelt rõhutada, et nii elektroonilised sidurisüsteemid kui ka kõik muud komponendid/muudatused mis sekkuvad VARG-i juhtmestikku, jõuülekandesse või elektroonikasüsteemidesse on keelatud ning see tühistab seetõttu täielikult Stark’i tehasegarantii.
Iga komponent või muudatus, mis muudab või möödub tehasesse integreeritud süsteemidest, ohustab mootorratta töökindlust ja ohutust.
Tehasel on võimalus näha sõidukite parameetreid üle õhu interneti vahendusel.
TEHASE LISAGARANTII
Alates tänasest saate pikendada VARGi garantiid: 1 aasta võrra hinnaga 599 € või 2 aastat hinnaga 999 € – sõltumata sellest, millal ratas toodeti.*
Ja mis kõige parem: garantii jääb rattaga kaasa, lisades väärtust ka järelturul.
KUIDAS GARANTIID PIKENDADA?
Tegime selle sinu jaoks lihtsaks – järgi lihtsalt neid samme:
- Logi sisse oma Starki kontole
- Mine jaotisesse „Sõidukid“
- Klõpsa „Garantiipikendus“
- Soorita makse – ja ongi kõik!
TÄHTSAD ASJAD, MIDA TEADA
- Garantiipikendust saab osta igal ajal alates päevast, mil ratas aktiveeritakse, kuni põhilise garantiiperioodi viimase päevani.
- Kui põhigarantii aegub, ei ole enam võimalik garantiid pikendada.
- Stark VARGi garantii aegumiskuupäev on alati nähtav Starki konto „Sõidukid“ jaotises veebilehel.
- Et osta garantiipikendust Starki telefoni kaudu, peab olema paigaldatud rakenduse uusim versioon.
HOMOLOGATSIOON
Stark VARG SM on täielikult homologeeritud maanteesõiduks Euroopas, Austraalias, Uus-Meremaal, Ameerika Ühendriikides ja Kanadas. See tähendab, et see vastab kõigile vajalikele ohutus-, jõudlus- ja keskkonnastandarditele, võimaldades teil nautida sõitu igal maastikul või tänaval täieliku meelerahuga.
Euroopas nõuab Varg A1-kategooria juhiluba, kuid Hispaanias, Itaalias, Prantsusmaal ja Portugalis saab seda seaduslikult juhtida ka autojuhiloaga (B), mis muudab selle veelgi kättesaadavamaks uutele sõitjatele või neile, kes soovivad kahele rattale üle minna.
Teie mootorrattaga on kaasas vastavussertifikaat (COC), mis on ametlik tõend selle kohta, et see vastab kõigile regulatiivsetele nõuetele. See dokument lihtsustab registreerimisprotsessi enamikus riikides, muutes teie VARG SM-i maanteesõiduks ettevalmistamise lihtsamaks kui kunagi varem. Ameerika Ühendriikide ja Kanada puhul lisame ka tootja päritoludeklaratsiooni (MSO), mis tagab, et teil on olemas kõik vajalik oma mootorratta registreerimiseks.
Pange tähele, et mõnes riigis ei sisaldu hinnas kohalikud maksud, imporditollimaksud ja muud lisakulud. Need tasud tuleb tasuda oma kohaliku sõidukite registreerimisasutusega enne, kui saate oma numbrimärgid kätte.
DISAIN
Jättes „hüvasti” sellistele komponentidele nagu esiradiaator ja summuti, saab Starki VARG mudelite ergonoomika täiuslikuks lihvida. Oleme kere disaininud ja konstrueerinud nii, et see pakuks teile parimat juhitavust ja kontrolli, võimaldades teil sõita kauem väiksema pingutusega.
Meie disainikeel on „jõudlus, inimlik kunst”. Jõudluse aspekt viitab ausale disainile koos nähtavalt optimeeritud inseneritööga. Inimlik kunst, meie ambitsioon luua loomulik, orgaaniline ja lihaseline kuju, mis määratleb „lihased, pinge ja voolavus”. Meie soov oli muuta VARG mitte ainult kiireks, vaid ka ilusaks.
- Disainikeel on defineeritud kui „jõudlus, inimlik kunst”.
- Esiradiaatorite ja summuti eemaldamine.
- Optimeeritud ergonoomika – täiuslikult viimistletud.
- Parem juhitavus ja kontroll, pikem sõit väiksema pingutusega.
- Kere sees olev 3D-lainemuster, 15% kaalusääst.
- Kere kiire eemaldamine, 7 polti vähem kui minutiga.
- Süsinikkiust ülemisel osal olev 24-karaadine kullast Stark Future logo sümboliseerib ettevõtte täisringi mentaliteeti ja meie soovi saada number 1.
POWERTRAIN
VARG-il on kõigist seeriatootmises olevatest supermoto mootorratastest võimsaim võimsuse ja kaalu suhtega mootor. Meie süsinikkiust hülsiga mootor töötab nimipingel 360, andes välja 80 hj ja 9 hj kilogrammi kohta. See annab uskumatu 275 Nm pöördemomendi vastasvõllile ja 978 Nm tagarattale. Mootor on konstrueeritud ja optimeeritud kasutama enam kui 95% efektiivsust suuremas osas võimsusvahemikust ning sellel on vesijahutusega alumiiniumkorpus, mis toimib ka šassii konstruktsiooniosana. Inverter on integreeritud mootori korpusesse, et vähendada massi ja lihtsustada jahutusprotsessi.
- Stark Future leiutas maailma väikseima inverteri 50–100 kW võimsusvahemiku jaoks patenteeritud tehnoloogiaga.
- Vesijahutusega mootorikorpus, mis moodustab osa šassiist, et minimeerida kaalu ja mahtu.
- Täiustatud protsessori võimsus algoritmide jaoks, mis tagavad töökindluse ja ohutuse.
- 30% suurem tippvõimsus kui 450cc-l. 80 hj ja 978 Nm pöördemoment tagarattal.
- Kõrgeim võimsuse ja kaalu suhe mootorrattatööstuses.
- Mootor kaalub ainult 9 kg.
RAAM
VARG MX arenduse käigus võrdlesime ja analüüsisime hoolikalt praeguseid parimaid krossimootorrattaid ning kasutasime reaalsetes testides maailma parimaid sportlasi. See metoodika viis meid šassii loomiseni, mis pakub ideaalset vertikaalset, külgmist ja väändepainduvust, et tagada etteaimatav, stabiilne ja mugav sõit. VARG SM puhul kasutasime neid teadmisi ja kohandasime geomeetriat supermoto spetsiifiliseks kasutamiseks, muutes nihet, vedrustuse pikkust, vedrujäikust, käiku ja klappe, et saavutada ideaalne tasakaal mugavuse ja jõudluse vahel.
Stark VARG-il on madal, optimeeritud raskuskese sõitja sääre lähedal, mis muudab ratta oluliselt kergemaks ja väledamaks. See disain tagab optimaalse kaalujaotuse, pakkudes võrratut sulgkerget sõidukogemust. Inseneride, disainerite ja tuntud mootorrattadisaineri Tony Foale'i teadmistele tuginedes töötas meeskond välja ülikerge kroommolübdeenterasest toruraami. Erakordse painduvuse ja tugevuse tasakaalustamisega on see raam maailma kergeim krossiraam, kaaludes vaid 6,5 kg.
VARG SM kasutab sama raami mis VARG MX1.2 – maailma kergeim motokrossiraam. Alumiiniumist alusraam kasutab sirgeid torusid ja sepistatud ühendusi, et saavutada parim kompromiss kaalu, tugevuse ja vastupidavuse vahel. Integreeritud sepistatud ja töödeldud tõstekäepidemed tugevdavad konstruktsiooni ning pakuvad väga mugavat ja praktilist käepidet ratta tõstmiseks ja paigutamiseks. Õõtshoova keskele kinnitatud ühendusklamber võimaldab konkurentidega võrreldes 60 mm suuremat kliirensit. Õõtshoova täiustatud alumiiniumvalu tehnoloogia tähendab konkurentidega võrreldes veelgi suuremat kaalusäästu.
Süsinikkiust esialusraam, mis sisaldab esispoilerit ja istmeosa, lihtsustades ergonoomikat ilma ebavajaliku või soovimatu paindumiseta. See toimib ka lehtrina, mis suunab õhuvoolu akule, mootorile ja radiaatorile, mis asuvad istme all. 7075 T6 sepistatud ja CNC-töödeldud alumiiniumist kolmikklambrid suurepärase kaalu ja tugevuse suhte ning optimeeritud painduvusomadustega.
VEDRUSTUS
Kogege ülima haarduvuse ja kontrolli tunnet – VARG SM Kayaba vedrustus töötati välja koos Technical Touchi ekspertidega ja pandi rajal proovile, et pakkuda teile turu parimat kohe saadaolevat vedrustust.
290 mm esikäigu ja 303 mm tagakäiguga ning stabiilsuse ja mugavuse tagamiseks optimeeritud hoovastiku progresseerumiskõveraga võite oodata ideaalset haarduvust ja mugavat sõitu.
Kolme saadaoleva standardseadistusega saate valida oma kaalule ja oskuste tasemele vastava vedrustuse, tagades, et ratas sobib ideaalselt teie sõidustiili ja kaaluga. Kiiremate sõitjate jaoks valige üks seadistus kõrgem, samas kui algajad võivad eelistada madalamat. Lisaks annab VARGi spetsiaalne hoovastiku kinnitus muljetavaldavad 60 mm lisakliirensit.
- KAYABA/Technical Touch suletud padruniga 290 mm käiguga esikahvel AOS-amortisatsioonisüsteemiga.
- Kerged Kashima kattega väliskummid ja niCr-kattega sisekummid hõõrdumise minimeerimiseks ja maksimaalse kulumiskindluse tagamiseks.
- 50 mm tagumine amortisaator 16 mm niCr-kattega vardaga sama madala hõõrdumise efektiivsuse ja suure vastupidavuse tagamiseks.
- Kolmekordne regulaator madala surve ja tagasilöögi süsteemiga. 303 mm vedrustuse käik taga tasakaalustatud tunde tagamiseks.
TAGASILD
VARG-i tagasild ja õõtshoob on varustatud kahe tähelepanuväärse uuendusega.
Esiteks on olemas täiustatud ketiregulaator täpseks ja korrektseks keti reguleerimiseks. Reguleerimisplokk sisaldab vedru ja võlli, mis iga 90-kraadise pöörde korral annavad kuuldava klõpsu tagasisidet. Kuuskantkruvikeeraja abil saate hõlpsalt mõlemal küljel sama palju klõpse keerata ja ratta ideaalselt optimaalse ketipingega joondada.
Veel ühe astme võrra kõrgemale tõstsime oma disaini, mis välistab väljaulatuvad mutrid ja poldid, mis võivad rööbaste, pori või kivide külge kinni jääda – vähendades riski ning parandades samal ajal sõidukogemust ja juhitavust.
- Klõpsudega ketiregulaator võimaldab probleemivaba reguleerimist. Te ei pea enam kasutama kahte mutrivõtit, vaid ühte kuuskantvõtit.
- Sisseehitatud tagasilla mutter vähendab rööbastesse kinnijäämise ohtu.
KETT JA KETIRATTAD
RK MXU UW-ring Gold 520 kett on tuntud oma erakordselt tugeva ja kitsa konstruktsiooni ning turu suurima tõmbetugevuse poolest. See on MXGP ja FIM Hard Enduro meistrivõistluste tippvalik ning jagab MotoGP™ Moto3™ kategoorias tavaliselt kasutatavat tihenduslahendust, pakkudes 5% vähem hõõrdumist suurema ulatuse ja jõudluse saavutamiseks. Optimeeritud kummist rõngad vähendavad vibratsiooni ja ketta hõõrdumist, samas kui 7075 T6 alumiiniumist valmistatud tagumine ketiratas tagab suurima võimaliku kulumiskindluse. Karastatud terasest sepistatud esimene ketiratas on sama pika elueaga.
RATTAD
VARG-il on 6082 T6 alumiiniumist täielikult CNC-töödeldud rattarummud, mis tagavad nii suurepärase tugevuse kui ka väikese kaalu. Rummude täiendamiseks kasutasime kõrgeima kvaliteediga terasest kodaraid ja paketi täiendavad 7050 T6 alumiiniumist aeroklassi veljed.
- Sepistatud ja CNC-töödeldud 6082 T6 rummud.
- Kõrgeima kvaliteediga terasest kodarad.
- 7050 T6 alumiiniumist aeroklassi veljed.
JUHTRAUD
VARG-i lenkstang on valmistatud lennundusspetsifikatsiooniga 7075 T6 alumiiniumist, mis on tuntud oma erakordse tugevuse ja vastupidavuse poolest. 28,6 mm läbimõõduga ja pehmete käepidemetega lenkstang tagab optimaalse stabiilsuse ja kontrolli igal ajal. Mugavalt pöidla käeulatuses asub meie patenteeritud CNC-alumiiniumist kaardilüliti, mis võimaldab teil koheselt juurde pääseda oma lemmikvõimsusrežiimidele. Lisaks sellele oleme kaablid sisemiselt vedanud, et neid kaitsta ja luua ülipuhas kokpitiala.
LAADIJA
Uus kaasaskantav laadija on mootorratta ostuga kaasas. Sellel on kiirlaadimispistik tavalise 220 V pistikupesa jaoks ja see annab 3,3 kW laadimisvõimsust, mis võimaldab aku täis laadida vähem kui 2 tunniga. Adapter 110 V pistikupesa jaoks on eraldi ostetav. Viska laadija seljakotti ja koge laadimise vabadust kõikjal, kus soovid.
JALARAUAD
Meie jalarauad on valatud ja töödeldud spetsiaalsest roostevabast terasest ning pakuvad 40% suuremat voolavuspiiri kui titaanist või kroommolübdeenterasest valikud. Need on kergemad kui enamik järelturu titaanist tooteid ja 20% tugevamad kui originaalvaruosade valikud, näitlikustades meie pühendumust innovatsioonile disainis ja jõudluses.
PÕHJAKAITSE
Revolutsiooniline kerge põhjakaitse, mis on valmistatud madala tihedusega vahust, mis tagab suurepärase löögisummutuse. Põhjakaitse toimib jõuülekande kilbina ja aitab samal ajal kaitsta ka sõitjat. Vaht vähendab drastiliselt lööke sõitja pahkluudele võrreldes traditsioonilise raamiga, kuna vaht neelab lööke, samal ajal kui traditsiooniline raam jääb jäigaks. Patenteerimist ootav „ujuv“ põhjakaitse võimaldab ka märkimisväärset kaalusäästu, kuna madalama raami järele pole vaja.
Tehnilised andmed
Meie tootespetsialistid
on valmis Sind nõustama
Transport
Küsi transporti koju












































