Beta RR mudelid oma kahekümnendal tootmisaastal muudetud uut tüüpi enduroratasteks. Tutvustame täiesti uut 2T ja 4T mudelite valikut, mida tuntakse RR X-Pro nime all! Mitte segi ajada vanema venna Race Editioni mudelitega, pakuvad X-Pro mudelid enduuroratturile laia valikut funktsioone ja eeliseid, mis sobivad kõikidel aladel sõitmiseks. Saadaval on kaheksa RR X-Pro mudelit, mis kõik on erineva iseloomu ja suhtumisega. 125, 200, 250 ja 300 2T mudelid koos 350, 390, 430 ja 480 4T mudelitega.
See Beta mudel on mõeldud ainult kõige raskemate radade läbimiseks ja selliseid funktsioone ei leidu enamikel teistel enduro mudelitel, sealhulgas uus 20 mm madalama istmekõrgusega raam, täiesti uus ühevedruline esihark, elastomeersed juhtraua kinnitused, jahutusvedeliku ülevoolupaak ja päästerihm esiporitiival.
Uuendused on järgmised:
- ZF SHC esikahvel: ühepoolne vedru, täielikult reguleeritav eelkoormuse, kokkusurumise ja tagasilöögi summutamiseks. Kuni 250 grammi kergem kaal.
- ZF tagumine amort: ümber kujundatud ja sobitatud SHC esihargiga. Tagab parema üldise tasakaalu vedrustuse ja juhitavuse vahel. Progressiivne ühendus parandab juhitavust.
- Madalam istme kõrgus: 20 mm madalam kui MY24 RR mudelitel, uue disainiga kuju ja pehmem iste pikemaks ja mugavamaks sõiduks.
- Tagapiduri peasilinder: suurem kogus vedelikku võrreldes eelmiste mudelitega, et vähendada kuumust äärmusliku pidurdamise ajal.
- Juhtraua kinnitused: XTrig FlexFix isoelastsed varda kinnitused, et vähendada sõitja väsimust ja vibratsiooni.
- Elektrooniline võti: pakub turvasüsteemi, mis hoiab ära varguse unikaalse kodeeritud võtmega, millel on ka kinnitus, mida saab kasutada turvasulgurina, kui seda kanda ratturi randme ümber.
- Jahutusvedeliku kogumispaak: vähendab jahutusvedeliku kadu äärmuslikes sõidutingimustes.
- Täiesti uus kerekujundus: uus esitulede kate, kütusepaagi paneelid ja tagumine poritiib, mis eristavad ratast muust mudelivalikust.
- Eesmine päästerihm: abiks, kui on vaja esiratast raskest lõigust välja tõsta.
Beta RR mudelid oma kahekümnendal tootmisaastal muudetud uut tüüpi enduroratasteks. Tutvustame täiesti uut 2T ja 4T mudelite valikut, mida tuntakse RR X-Pro nime all! Mitte segi ajada vanema venna Race Editioni mudelitega, pakuvad X-Pro mudelid enduuroratturile laia valikut funktsioone ja eeliseid, mis sobivad kõikidel aladel sõitmiseks. Saadaval on kaheksa RR X-Pro mudelit, mis kõik on erineva iseloomu ja suhtumisega. 125, 200, 250 ja 300 2T mudelid koos 350, 390, 430 ja 480 4T mudelitega.
See Beta mudel on mõeldud ainult kõige raskemate radade läbimiseks ja selliseid funktsioone ei leidu enamikel teistel enduro mudelitel, sealhulgas uus 20 mm madalama istmekõrgusega raam, täiesti uus ühevedruline esihark, elastomeersed juhtraua kinnitused, jahutusvedeliku ülevoolupaak ja päästerihm esiporitiival.
Uuendused on järgmised:
- ZF SHC esikahvel: ühepoolne vedru, täielikult reguleeritav eelkoormuse, kokkusurumise ja tagasilöögi summutamiseks. Kuni 250 grammi kergem kaal.
- ZF tagumine amort: ümber kujundatud ja sobitatud SHC esihargiga. Tagab parema üldise tasakaalu vedrustuse ja juhitavuse vahel. Progressiivne ühendus parandab juhitavust.
- Madalam istme kõrgus: 20 mm madalam kui MY24 RR mudelitel, uue disainiga kuju ja pehmem iste pikemaks ja mugavamaks sõiduks.
- Tagapiduri peasilinder: suurem kogus vedelikku võrreldes eelmiste mudelitega, et vähendada kuumust äärmusliku pidurdamise ajal.
- Juhtraua kinnitused: XTrig FlexFix isoelastsed varda kinnitused, et vähendada sõitja väsimust ja vibratsiooni.
- Elektrooniline võti: pakub turvasüsteemi, mis hoiab ära varguse unikaalse kodeeritud võtmega, millel on ka kinnitus, mida saab kasutada turvasulgurina, kui seda kanda ratturi randme ümber.
- Jahutusvedeliku kogumispaak: vähendab jahutusvedeliku kadu äärmuslikes sõidutingimustes.
- Täiesti uus kerekujundus: uus esitulede kate, kütusepaagi paneelid ja tagumine poritiib, mis eristavad ratast muust mudelivalikust.
- Eesmine päästerihm: abiks, kui on vaja esiratast raskest lõigust välja tõsta.
Muud omadused:
- Elektriline starter: täpne ja töökindel, hädavajalik ratta taaskäivitamisel keerulistes olukordades. Lisavarustusena müüakse varukäivitit.
- Sidur: "Light-Pull" membraansiduril on kolm seadistust kangi tõmbe ja progressiivsuse reguleerimiseks.
- Aku: liitiumaku tagab kiire käivitamise ja vähendab kaalu.
- Elektrisüsteem: esi- ja tagatuli koos loenduriga, mis sisaldab kasutustunde, läbisõidumõõdikut, kiirust ja palju muud.
- Kütusepaak: läbipaistev, et kütusetaset oleks lihtne jälgida.
- Libisemisplaat: plastist liugplaat vähendab mootori müra ja on moodustatud raami külge, et tagada parem kliirens.
- Graafika: ratta disaini täiustab uus graafika, mis sarnaneb RR mudelite omaga, pakkudes domineerival moel iseloomulikku beetapunast.
2T mudelite hulka kuuluvad ka:
- Kaardilüliti: (2T mudelid) Kaks asendit mootori võimsuse reguleerimiseks vastavalt tingimustele. (märg või kuiv)
- Elektrooniline õlisissepritse: istme all on õlipaak (mis on hõlpsasti avatav ühe nupuvajutusega), see kaotab vajaduse õli-kütuse eelsegu järele.
Võta meiega ühendust ja tule tutvuma:
tel. +372 51 999 799; +372 56 566 665; +372 51 999 304
info@veltmotocenter.ee