Velt Motocentris tehasegarantii 3 aastat või läbisõit 6000 km
2024 aasta mudelid Velt Motocentris kohapeal
CFORCE 625 Touring ATV näol on tegemist on tänavalegaalse maastikusõidukiga, millel on võimas 580 cm³ töömahuga Boschi sissepritse toitel töötav ühesilindriline bensiinimootor. Kliirens ehk põhja kõrgus maapinnast on juba märksa kõrgem, kui CFORCE 450/520 mudelitel ja pikk teljevahe tagavad hea läbivusvõime ning stabiilse sõidu keerulisemates oludes. Kahekohaline maastikusõiduk on sobilik nii matkasõidukiks kui arvestatavaks töömasinaks. CFMOTO CFORCE sõidukid on vastupidavad, kergelt juhitavad ja hea läbivusvõimega ning sealjuures väga nägusa disaini ja muljetavaldavat põhivarustust omavad sõidukid.
Velt Motocentris tehasegarantii 3 aastat või läbisõit 6000 km
2024 aasta mudelid Velt Motocentris kohapeal
CFORCE 625 Touring ATV näol on tegemist on tänavalegaalse maastikusõidukiga, millel on võimas 580 cm³ töömahuga Boschi sissepritse toitel töötav ühesilindriline bensiinimootor. Kliirens ehk põhja kõrgus maapinnast on juba märksa kõrgem, kui CFORCE 450/520 mudelitel ja pikk teljevahe tagavad hea läbivusvõime ning stabiilse sõidu keerulisemates oludes. Kahekohaline maastikusõiduk on sobilik nii matkasõidukiks kui arvestatavaks töömasinaks. CFMOTO CFORCE sõidukid on vastupidavad, kergelt juhitavad ja hea läbivusvõimega ning sealjuures väga nägusa disaini ja muljetavaldavat põhivarustust omavad sõidukid.
CFORCE 625 Touring 2023 aasta mudel on uuenduskuuri läbinud tänavalegaalne ATV töö, matka- ja lõbusõitudeks. CFORCE 625/-ja Touring seeria jõuallikas on uuenenud, kuid töömaht on endine (580 cm3). Neljataktilisel nelja klapi ja EFI sissepritsesüsteem ning vedelikjahutusega bensiinimootor on saanud uue suuremate klappidega silindripea, uue nukkvõlli, mootorisse sepiskolvi ja murtud tehnoloogiaga valmistatud kepsu. Lisaks füüsilistele muutustele mootoris on uuenenud ka kogu mootori toitesüsteem, mida juhitakse uuenenud juhtaju, elektrilise gaasihoova ning elektrilise gaasisiibriga mille kokkuvõttes lisandus mootorile 4 lisahobujõudu.
Juhtaju muudatus võimaldas kasutusele võtta kaks sõidurežiimi: WORK ja NORMAL Uus juhtplokk võimaldas kasutusele võtta ka erinevate sõidurežiimide valiku, mis aitab parandada manööverdusmugavust ning annab valikuliselt ka võimaluse harrastada agressiivsemat sõidustiili. Sõidurežiime on mugav muuta vasaku käepideme juures juhtnuppude plokil asuvast MODE-nupust. Režiim WORK on mõeldud liiklemiseks tasasemal maastikul või kitsamates oludes ja tagab pisut sujuvama manööverdusvõime (kasutusel on umbes 60% mootori võimsusest). Sõidurežiim NORMAL võimaldab kasutusele võtta kõik 44 hobujõudu ehk 100 protsenti väljundvõimsusest.
Muudatusi on siin võrreldes eelmise põlvkonna mudeliga veelg:
- Uuenenud mootor, millel on 4 hobujõudu rohkem võimsust (kokku 44 Hj).
- Elektriline gaasilink ja toitesüsteem (uus lahendus).
- 2 sõidurežiimi (WORK ja NORMAL) tagavad olenevalt valikust sujuvama manööverdus- või parema kiirendusvõime.
- Juhtraud on saanud uued, taustvalgustusega ja väga mugavalt kasutatavad lülitid, millelt saab valida ka eespool nimetatud sõidurežiime.
- Optimeeritud, kiirustundlik roolivõimendi (valikuline lisa).
- Suurema jõudlusega pidurid.
- Suurenenud läbilaskevõimega summuti (varasema 38 mm asemel 42 mm).
- Kütusepaagi maht 18 liitrit.
- 1390 kg tõmbejõuga, kaprontrossiga tõmbevints standardvarustuses.
- Teisaldatav haakekonks ja haagise tulede pistik, mis asub haakekonsu juures.
- LED-tuled ees ja taga (L7e versioonil põleb täisulatuses tagatuli).
- Nägusad 12-tollised kergmetallveljed 25-tolliste madalsurverehvidega.
- Teisaldatav kaasreisija iste.
- CF-Connecti süsteemi kiirkinnitusklambritele vastavad pakiraamid
- Käepideme kaitsmed.
- 5-tolline näidikute ekraan