0,00
Müük +372 5199 9799 Varuosad +372 5656 6665 Tallinna hooldus +372 5665 7255 Tartu müük/hooldus +372 5199 9304
Oleme avatud: E-R 10-18
L-P suletud
Tallinn: +372 5199 9799 Tartu: +372 5199 9304
0,00 €
Broneeri teenindus
RR Enduro 2T 300 2020
RR Enduro 2T 300 2020RR Enduro 2T 300 2020RR Enduro 2T 300 2020RR Enduro 2T 300 2020RR Enduro 2T 300 2020RR Enduro 2T 300 2020RR Enduro 2T 300 2020RR Enduro 2T 300 2020RR Enduro 2T 300 2020RR Enduro 2T 300 2020
Näita rohkem pilte
Soodus
7 990,00 €
8 390,00 €
(ilma käibemaksuta 6 658,33 €)
Lisa ostukorvi
Tarneaeg e-poest tellides 1-3 tööpäeva

Tootest lähemalt

Beta tuleb turule uue RR MY 2020 mudeliga, kuid see ei ole eelmise mudeli lihtne ümberkujundamine. See tsikkel esindab uue põlvkonna Enduro mootorratast RR kaubamärgi all.
2020. aasta mudelivalik sisaldab kaheksat erinevat mootorit: nelja 2-taktilist (125/200/250/300 cm3) ja nelja neljataktilist (350/390/430/480 cc) mootorit, et pakkuda Beta klientidele võimalikult laia valikut tsikleid millega minna oma järgmisele seiklusele.
Beta on täielikult ümber tõlgendanud „Off-Road“ elamuse, mis on õhuke ja kerge tsikkel, ning on ohutu, usaldusväärne ja millega on lihtne sõita, luues samas sõidukogemuse mida ükski teine ​​tootja ei suuda pakkuda.
Beta projekteerijate, testijate ja kogu uurimis- ja arendustegevuse meeskonna töö on laiendatud ja intensiivistunud. Näha on ainult tohutut edasiminekut - kasutusele on võetud täiesti uus jõuallikas neljataktilisete mootorite vahemikus, välja on tuldut täiesti uue raamiga, millel on täielikult ümber kujundatud geomeetria ja jäikus.
Disaini aspekt väärib erilist mainimist, sest täiesti uued on tagaraam, iste, kütusepaak ja arvukalt muid detaile on täiesti uued.
Kõik see toob kokku parima esteetika ja ergonoomika, et muuta uus RR 2020 mudeliaasta mootorratas selliseks, mis suudab pakkuda sõitjale soovitud kogemust ja kirge.

UUENDUSED:

Mootor:
-Tasakaalustusvõlliga, et vähendada vibratsiooni, suurendades inertsi ja täiustades jõukõverat. Tasakaalustaja parandab jõu edastamist kogu pöörete vahemikus.
-Uued silindripea poldid.

Šassii:
- Uus raam, mille geomeetria on ümber kujundatud. Raam on alumises osas ka kitsam, mis parandab juhitavust rasketel lõikudel ja tüüpilistel maastikuradadel.
- Täielikult ümber kujundatud tagaosa, mille tulemusel on saavutatud parem kasutusmugavus ning suurem tugevus purunemise vähendamiseks. Kõik filtrikarbi komponendid ja nendega seotud seadmed on nüüd selle sees.
- Uus õhufiltri lõdvik.
- Uus õhufiltri kinnitussüsteem, mis tagab kiirema ja täpsema paigalduse.
- Parem esivedrustuse disain võrreldes varasema versiooniga, uute sisemiste kassetiga, mis langetab raskuskeset ja pakkudes täiuslikumat vedrustuse tööd. Uuendatud on ka ventiilid sobitumaks raami geomeetriaga.

Tagumine amortisaator:
- Uus „TopOut“ süsteem, mis parandab haardumist ja kontakti maapinnaga kõva pidurdamise ajal.
- Uus pikem käik koos progressiivsema kokkusurumisega. See tagab puhvri hea kaitse ja parandab põhjatakistust.
- uus ventiil, et töötada paremini kooskõlas uue raamiga.


- Jahutussüsteem raami sisse asetatud jahutusvoolikute ja tõhusamate radiaatoritega. See parandab soojusülekannet ja tagab parema jahutuse mootorile ka kõige ekstreemsemates tingimustes.
- Suurema mahutavusega kütusepaak, mis on 9,5L 2-taktilistel. Lisaks suurema vahemaa läbimise tagamisele parandavad uued kütusepaagid ka istme ergonoomikat ja liikumismugavust.
- Laiem juhtrauad paremaks juhtimiseks.
- Täiustatud väljalaskesüsteem, mis on ka uue paigutusega vastavalt tsikli uuele tagumisele osale.
- Küljejala suurem alumine ots, et vähendada pinnasesse vajumist.
- Uue disainiga jalatoed, et vähendada muda ja lume kogunemist jalaraua sisse ning suurendada saapa haardumist.
- Uus ketijuhik kiigele, pikem, sobitumaks pikema kiigega.
- Uus piduripedaal, mis on tehtud vastupidavam tänu suurematele laagritele ning laiem, et saavutada parem kontakt jalaga.

Kujundus:
- Täiesti uus pealisehitus (esimene mask, esimene ja tagumine porilaud, küljeplastid ja kaitseplastid), et parandada ergonoomikat aga samas säilitada Beta omane kujundus.
- Erinevates kohtades erineva paksusega esiporilaud, et vähendada kaalu ja suurendada jäikust ning elastsust.
- Uus tagaosa tehno-polümeerist.
- Uued õhufiltriluugi kinnitused tehno-polümeerist.
- Uus juhtraua kaitse.
- Uuendatud iste, et parendada liikuvust ning mugavust.
- Uus reg.numbrimärgi plastik, mis on kergem ja integreeritud käepidemetega.
- Uus summuti kaitse (välja arvatud 125 cm3).
- Uus spidomeeter, millel on täiendavad näidud.
- Ümber kujundatud mootorikaitse/põhjaplaat.
- Uued raami kaitsmed.

Võta meiega ühendust ja tule tutvuma: 
tel. +372 51 999 799; +372 56 566 665; +372 51 999 304 
info@veltmotocenter.ee

Beta tuleb turule uue RR MY 2020 mudeliga, kuid see ei ole eelmise mudeli lihtne ümberkujundamine. See tsikkel esindab uue põlvkonna Enduro mootorratast RR kaubamärgi all.
2020. aasta mudelivalik sisaldab kaheksat erinevat mootorit: nelja 2-taktilist (125/200/250/300 cm3) ja nelja neljataktilist (350/390/430/480 cc) mootorit, et pakkuda Beta klientidele võimalikult laia valikut tsikleid millega minna oma järgmisele seiklusele.
Beta on täielikult ümber tõlgendanud „Off-Road“ elamuse, mis on õhuke ja kerge tsikkel, ning on ohutu, usaldusväärne ja millega on lihtne sõita, luues samas sõidukogemuse mida ükski teine ​​tootja ei suuda pakkuda.
Beta projekteerijate, testijate ja kogu uurimis- ja arendustegevuse meeskonna töö on laiendatud ja intensiivistunud. Näha on ainult tohutut edasiminekut - kasutusele on võetud täiesti uus jõuallikas neljataktilisete mootorite vahemikus, välja on tuldut täiesti uue raamiga, millel on täielikult ümber kujundatud geomeetria ja jäikus.
Disaini aspekt väärib erilist mainimist, sest täiesti uued on tagaraam, iste, kütusepaak ja arvukalt muid detaile on täiesti uued.
Kõik see toob kokku parima esteetika ja ergonoomika, et muuta uus RR 2020 mudeliaasta mootorratas selliseks, mis suudab pakkuda sõitjale soovitud kogemust ja kirge.

UUENDUSED:

Mootor:
-Tasakaalustusvõlliga, et vähendada vibratsiooni, suurendades inertsi ja täiustades jõukõverat. Tasakaalustaja parandab jõu edastamist kogu pöörete vahemikus.
-Uued silindripea poldid.

Šassii:
- Uus raam, mille geomeetria on ümber kujundatud. Raam on alumises osas ka kitsam, mis parandab juhitavust rasketel lõikudel ja tüüpilistel maastikuradadel.
- Täielikult ümber kujundatud tagaosa, mille tulemusel on saavutatud parem kasutusmugavus ning suurem tugevus purunemise vähendamiseks. Kõik filtrikarbi komponendid ja nendega seotud seadmed on nüüd selle sees.
- Uus õhufiltri lõdvik.
- Uus õhufiltri kinnitussüsteem, mis tagab kiirema ja täpsema paigalduse.
- Parem esivedrustuse disain võrreldes varasema versiooniga, uute sisemiste kassetiga, mis langetab raskuskeset ja pakkudes täiuslikumat vedrustuse tööd. Uuendatud on ka ventiilid sobitumaks raami geomeetriaga.

Tagumine amortisaator:
- Uus „TopOut“ süsteem, mis parandab haardumist ja kontakti maapinnaga kõva pidurdamise ajal.
- Uus pikem käik koos progressiivsema kokkusurumisega. See tagab puhvri hea kaitse ja parandab põhjatakistust.
- uus ventiil, et töötada paremini kooskõlas uue raamiga.


- Jahutussüsteem raami sisse asetatud jahutusvoolikute ja tõhusamate radiaatoritega. See parandab soojusülekannet ja tagab parema jahutuse mootorile ka kõige ekstreemsemates tingimustes.
- Suurema mahutavusega kütusepaak, mis on 9,5L 2-taktilistel. Lisaks suurema vahemaa läbimise tagamisele parandavad uued kütusepaagid ka istme ergonoomikat ja liikumismugavust.
- Laiem juhtrauad paremaks juhtimiseks.
- Täiustatud väljalaskesüsteem, mis on ka uue paigutusega vastavalt tsikli uuele tagumisele osale.
- Küljejala suurem alumine ots, et vähendada pinnasesse vajumist.
- Uue disainiga jalatoed, et vähendada muda ja lume kogunemist jalaraua sisse ning suurendada saapa haardumist.
- Uus ketijuhik kiigele, pikem, sobitumaks pikema kiigega.
- Uus piduripedaal, mis on tehtud vastupidavam tänu suurematele laagritele ning laiem, et saavutada parem kontakt jalaga.

Kujundus:
- Täiesti uus pealisehitus (esimene mask, esimene ja tagumine porilaud, küljeplastid ja kaitseplastid), et parandada ergonoomikat aga samas säilitada Beta omane kujundus.
- Erinevates kohtades erineva paksusega esiporilaud, et vähendada kaalu ja suurendada jäikust ning elastsust.
- Uus tagaosa tehno-polümeerist.
- Uued õhufiltriluugi kinnitused tehno-polümeerist.
- Uus juhtraua kaitse.
- Uuendatud iste, et parendada liikuvust ning mugavust.
- Uus reg.numbrimärgi plastik, mis on kergem ja integreeritud käepidemetega.
- Uus summuti kaitse (välja arvatud 125 cm3).
- Uus spidomeeter, millel on täiendavad näidud.
- Ümber kujundatud mootorikaitse/põhjaplaat.
- Uued raami kaitsmed.

Võta meiega ühendust ja tule tutvuma: 
tel. +372 51 999 799; +372 56 566 665; +372 51 999 304 
info@veltmotocenter.ee

Tehnilised andmed

Tootja
Beta
Mootor
2-takti, 1-silinder, vedelikjahutus, BPV System
Mootori töömaht
293,1 ccm cm³
Surveaste
11,9:1; 72 mm x 72 mm
Kütusesüsteem
karburaator Keihin PXK 36
Esiamort
Hydraulic USD fork with ø 48 mm shaft
Tagaamort
Monoshock with progressive compound lever
Pidurid ees
ketas 260 mm
Pidurid taga
ketas 240 mm
Veoülekanne
6 käiku, kett
Käivitus
elektriline
Pikkus
2172 mm
Laius
815 mm
Kõrgus
1270 mm
Kõrgus maapinnast
320 mm
Värv
RR Enduro 2T 300
Muu info
Küünal: NGK BR7ES
Hooldevälp
30h (tundi)
Rehvid ees
90/90-21; Velg: 21x1,6-36 kodaraga
Rehvid taga
140/80-18; Velg: 18x2,15-36 kodaraga
Teljevahe
1482 mm mm
Istme kõrgus
930 mm mm
Kütusepaak
9,5 L, reserv 2,3 L (keskmine kulu 2,73L/100km) l
Tühikaal
103,5 kg kg
Sulge andmed

Meie tootespetsialistid
on valmis Sind nõustama

Soovin pakkumist
Hanno Velt

Transport

Küsi transporti koju
Osta toode järelmaksuga alates 217,90 € kuus
Järelmaksuga ostmiseks lisa toode ostukorvi ja seejärel vali makseviisiks endale sobiv järelmaksu pakkuja
Lisa toode ostukorvi
Loe järelmaksu kohta lähemalt

Meie tootespetsialistid
on valmis Sind nõustama

Soovin pakkumist
Hanno Velt

Transport

Küsi transporti koju
Osta toode järelmaksuga alates 217,90 € kuus
Järelmaksuga ostmiseks lisa toode ostukorvi ja seejärel vali makseviisiks endale sobiv järelmaksu pakkuja
Lisa toode ostukorvi
Loe järelmaksu kohta lähemalt

Kaup kätte 3 päevaga!

Kui toode on laos, siis garanteerime Sulle, et saad kauba kätte kuni 3 tööpäevaga.

Tagastamisõigus 14 päeva!

Kui Sul tekib pretensioone e-poest ostetud kaubaga, on Sul õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul.

Maksa turvaliselt!

Swedbank SEB COOP LHV Luminor Mastercard Visa Pocopay Svea ostukonto ESTO järelmaks Liisi

Professionaalsus aastast 1998

Velt Motocenter on suurte kogemustega mototehnika ettevõtte. Me hooldame ja remondime mototehnikat, rollereid ning ATV-d. Meie hooldepunktid asuvad Tallinna, Tartu esindustes ja Pärnu-Jaagupis. Meid tuntakse eeskätt kvaliteetse teenuse poolest. Meie kliendibaas on suur ja püsiv. Teenusena pakume tehnika hooldust, mootorite remonti, liiklusõnnetuste kahjude hindamisi, taastamisi. Samuti rehvivahetus töid ja tasakaalustamist.

Hea klient!

Sind suunatakse meie Soojuskiirgur.ee kodulehele.

Tallinn, Laki 16 Tartu, Turu tn 41A