Beta tuleb turule uue RR MY 2023 mudeliga, kuid see ei ole eelmise mudeli lihtne ümberkujundamine. See tsikkel esindab uue põlvkonna Enduro mootorratast RR kaubamärgi all.
2023. aasta mudelivalik sisaldab kaheksat erinevat mootorit: nelja 2-taktilist (125/200/250/300 cm3) ja nelja neljataktilist (350/390/430/480 cc) mootorit, et pakkuda Beta klientidele võimalikult laia valikut tsikleid millega minna oma järgmisele seiklusele.
Beta projekteerijate, testijate ja kogu uurimis- ja arendustegevuse meeskonna töö on laiendatud ja intensiivistunud. Näha on ainult tohutut edasiminekut - kasutusele on võetud täiesti uus jõuallikas neljataktilisete mootorite vahemikus, välja on tuldut täiesti uue raamiga, millel on täielikult ümber kujundatud geomeetria ja jäikus.
Disaini aspekt väärib erilist mainimist, sest täiesti uued on tagaraam, iste, kütusepaak ja arvukalt muid detaile on täiesti uued.
Kõik see toob kokku parima esteetika ja ergonoomika, et muuta uus RR mootorratas selliseks, mis suudab pakkuda sõitjale soovitud kogemust ja kirge.
UUENDUSED:
Mootor:
- Täielikult ümberkujundatud mootor, eesmärgiga vähendada liikuvate osade kaalu ja mahtu, mis on saavutatud siduri tõstmise ja väntvõlli taha poole liigutamisetulemusel. Raskuskeskme nihutamine kiige pöördtalale lähemale muutis oluliselt juhitavust paremaks. Üldine kaalu langetamine umbes 1kg.
- Uuendatud magneesium sidurikate, mille tulemusel on parandatud õlivoolu sidurisse ja tõstetud effektiivsust.
- Magneesiumi hooratta kate, mis on ümber ehitatud vastavalt ülejäänud mootorile, on nüüd funktsionaalsema ja moodsama ilmega.
- Uus veepumbasüsteem parandab voolukiirust ja seetõttu jahutussüsteemi tõhusust soojuse ülekandmisel, hoides keskmisi temperatuure madalamal, parandades jõudlust ja pakkudes lihtsamat jahutusvoolikusüsteemi.
- Silindri ja pea ümberkujundamine sobitati ajakohastatud jahutussüsteemiga mootori madalamate temperatuuride saavutamiseks.
- Õliringlus on ümber kujundatud, et pakkuda karteri esiosas paremat soojusülekannet õli ja vee vahel, et hoida õli temperatuuri madalamal.
- Uuest materjalist ümberehitatud ketastega sidur tagab sujuvama ja modulaarsema käiguvahetuse.
- Ümberkujundatud käigukast, nüüd lühem ja kergem käikude lülitatavus.
- Uus käiguvahetusmehhanism koos kergema jõunurgaga, et parandada käiguvahetust.
- Käiguvahetuse hoob on mootori ja raami paigutusega ümber kujundatud.
- Neutraalasendi anduri lisamine.
- Uuendatud EFI kaardid (MAP-id)
Šassii:
- Uus raam, mille geomeetria on ümber kujundatud. Raam on alumises osas ka kitsam, mis parandab juhitavust rasketel lõikudel ja tüüpilistel maastikuradadel.
- Parema stabiilsuse ja veojõu tagamiseks muudetud tagakiige pikemaks 4-taktilistel ja 200 cc 2-taktilisel mudelil.
- Täielikult ümber kujundatud tagaosa, mille tulemusel on saavutatud parem kasutusmugavus ning suurem tugevus purunemise vähendamiseks. Kõik filtrikarbi komponendid ja nendega seotud seadmed on nüüd selle sees.
- Uus õhufiltri lõdvik.
- Uus õhufiltri kinnitussüsteem, mis tagab kiirema ja täpsema paigalduse.
- Parem esivedrustuse disain võrreldes varasema versiooniga, uute sisemiste kassetiga, mis langetab raskuskeset ja pakkudes täiuslikumat vedrustuse tööd. Uuendatud on ka ventiilid sobitumaks raami geomeetriaga.
Tagumine amortisaator:
- Uus „TopOut“ süsteem, mis parandab haardumist ja kontakti maapinnaga kõva pidurdamise ajal.
- Uus pikem käik koos progressiivsema kokkusurumisega. See tagab puhvri hea kaitse ja parandab põhjatakistust.
- Uus ventiil, et töötada paremini kooskõlas uue raamiga.
- Jahutussüsteem raami sisse asetatud jahutusvoolikute ja tõhusamate radiaatoritega. See parandab soojusülekannet ja tagab parema jahutuse mootorile ka kõige ekstreemsemates tingimustes.
- Suurema mahutavusega kütusepaak nüüd 9L. Lisaks suurema vahemaa läbimise tagamisele parandavad uued kütusepaagid ka istme ergonoomikat ja liikumismugavust.
- Laiem juhtrauad paremaks juhtimiseks.
- Täiustatud väljalaskesüsteem, mis on ka uue paigutusega vastavalt tsikli uuele tagumisele osale.
- Küljejala suurem alumine ots, et vähendada pinnasesse vajumist.
- Uue disainiga jalatoed, et vähendada muda ja lume kogunemist jalaraua sisse ning suurendada saapa haardumist.
- Uus ketijuhik kiigele, pikem, sobitumaks pikema kiigega.
- Uus piduripedaal, mis on tehtud vastupidavam tänu suurematele laagritele ning laiem, et saavutada parem kontakt jalaga.
- Täiustatud käiguvahetus 430/480 cm3.
Kujundus:
- Täiesti uus pealisehitus (esimene mask, esimene ja tagumine porilaud, küljeplastid ja kaitseplastid), et parandada ergonoomikat aga samas säilitada Beta omane kujundus.
- Erinevates kohtades erineva paksusega esiporilaud, et vähendada kaalu ja suurendada jäikust ning elastsust.
- Uus tagaosa tehno-polümeerist.
- Uued õhufiltriluugi kinnitused tehno-polümeerist.
- Uus juhtraua kaitse.
- Uuendatud iste, et parendada liikuvust ning mugavust.
- Uus reg.numbrimärgi plastik, mis on kergem ja integreeritud käepidemetega.
- Uus summuti kaitse.
- Uus spidomeeter, millel on täiendavad näidud.
- Ümber kujundatud mootorikaitse/põhjaplaat.
- Uued raami kaitsmed.