Tagasi

RR Enduro 2T 125 2020

(RR125 2020)

Täiesti uus Beta RR
Beta tuleb turule uue RR MY 2020 mudeliga, kuid see ei ole eelmise mudeli lihtne ümberkujundamine. See tsikkel esindab uue põlvkonna Enduro mootorratast RR kaubamärgi all.
2020. aasta mudelivalik sisaldab kaheksat erinevat mootorit: nelja 2-taktilist (125/200/250/300 cm3) ja nelja neljataktilist (350/390/430/480 cc) mootorit, et pakkuda Beta klientidele võimalikult laia valikut tsikleid millega minna oma järgmisele seiklusele.
Beta on täielikult ümber tõlgendanud „Off-Road“ elamuse, mis on õhuke ja kerge tsikkel, ning on ohutu, usaldusväärne ja millega on lihtne sõita, luues samas sõidukogemuse mida ükski teine ​​tootja ei suuda pakkuda.
Beta projekteerijate, testijate ja kogu uurimis- ja arendustegevuse meeskonna töö on laiendatud ja intensiivistunud. Näha on ainult tohutut edasiminekut - kasutusele on võetud täiesti uus jõuallikas neljataktilisete mootorite vahemikus, välja on tuldut täiesti uue raamiga, millel on täielikult ümber kujundatud geomeetria ja jäikus.
Disaini aspekt väärib erilist mainimist, sest täiesti uued on tagaraam, iste, kütusepaak ja arvukalt muid detaile on täiesti uued.
Kõik see toob kokku parima esteetika ja ergonoomika, et muuta uus RR 2020 mudeliaasta mootorratas selliseks, mis suudab pakkuda sõitjale soovitud kogemust ja kirge.

UUENDUSED:

Mootor
- Uus silinder, muudetud väljalaske kanaleid ja väljalaske läbimõõtu.
- Uus väljalaske flants.
- Uus väljalaskeventiilide süsteem.
- Uus sidurikate õhupuhastussüsteemiga, mida juhib muudetud sidurimehhanism, õli sisselaskekorgi muudetud asend.
- Uus väljalaskeklapi ajam, avaneb erineva kiirusega, et parandada võimsuse edastamist.
- Uus paisukamber

Need kõik muudatused on tuletatud otse 125 RR 2019. aasta võistlusmudelilt, mille tulemusel on saavutatud suurepärane pöördemoment madalatel- ja kõrgetel pööretel kogu jõukõvera vahemikus. See on tsikkel millega on lihtne sõita!

Šassii:
- Uus raam, mille geomeetria on ümber kujundatud. Raam on alumises osas ka kitsam, mis parandab juhitavust rasketel lõikudel ja tüüpilistel maastikuradadel.
- Täielikult ümber kujundatud tagaosa, mille tulemusel on saavutatud parem kasutusmugavus ning suurem tugevus purunemise vähendamiseks. Kõik filtrikarbi komponendid ja nendega seotud seadmed on nüüd selle sees.
- Uus õhufiltri lõdvik.
- Uus õhufiltri kinnitussüsteem, mis tagab kiirema ja täpsema paigalduse.
- Parem esivedrustuse disain võrreldes varasema versiooniga, uute sisemiste kassetiga, mis langetab raskuskeset ja pakkudes täiuslikumat vedrustuse tööd. Uuendatud on ka ventiilid sobitumaks raami geomeetriaga.

Tagumine amortisaator:
- Uus „TopOut“ süsteem, mis parandab haardumist ja kontakti maapinnaga kõva pidurdamise ajal.
- Uus pikem käik koos progressiivsema kokkusurumisega. See tagab puhvri hea kaitse ja parandab põhjatakistust.
- uus ventiil, et töötada paremini kooskõlas uue raamiga.


- Jahutussüsteem raami sisse asetatud jahutusvoolikute ja tõhusamate radiaatoritega. See parandab soojusülekannet ja tagab parema jahutuse mootorile ka kõige ekstreemsemates tingimustes.
- Suurema mahutavusega kütusepaak, mis on 9,5L 2-taktilistel. Lisaks suurema vahemaa läbimise tagamisele parandavad uued kütusepaagid ka istme ergonoomikat ja liikumismugavust.
- Laiem juhtrauad paremaks juhtimiseks.
- Täiustatud väljalaskesüsteem, mis on ka uue paigutusega vastavalt tsikli uuele tagumisele osale.
- Küljejala suurem alumine ots, et vähendada pinnasesse vajumist.
- Uue disainiga jalatoed, et vähendada muda ja lume kogunemist jalaraua sisse ning suurendada saapa haardumist..
- Uus piduripedaal, mis on tehtud vastupidavam tänu suurematele laagritele ning laiem, et saavutada parem kontakt jalaga.

Kujundus:
- Täiesti uus pealisehitus (esimene mask, esimene ja tagumine porilaud, küljeplastid ja kaitseplastid), et parandada ergonoomikat aga samas säilitada Beta omane kujundus.
- Erinevates kohtades erineva paksusega esiporilaud, et vähendada kaalu ja suurendada jäikust ning elastsust.
- Uus tagaosa tehno-polümeerist.
- Uued õhufiltriluugi kinnitused tehno-polümeerist.
- Uus juhtraua kaitse.
- Uuendatud iste, et parendada liikuvust ning mugavust.
- Uus reg.numbrimärgi plastik, mis on kergem ja integreeritud käepidemetega.
- Uus spidomeeter, millel on täiendavad näidud.
- Ümber kujundatud mootorikaitse/põhjaplaat.
- Uued raami kaitsmed.

Võta meiega ühendust ja tule tutvuma: 
tel. +372 51 999 799; +372 56 566 665; +372 51 999 304 
info@veltmotocenter.ee

Lisainfo

  • Mootor

    Single cylinder, 2-stroke, liquid-cooled

  • Kubatuur

    124,8 cc

  • Kütusesüsteem

    Karburaator: Keihin PWK 36

  • Käivitus

    manuaalne/kick start

  • Veoülekanne

    6 käiku, kett

  • Surveaste

    15:1

  • Esiamort

    Hydraulic USD fork with ø 48 mm shaft

  • Tagaamort

    Monoshock with progressive compound lever

  • Pidurid ees

    Wave disc ø260 mm and double-piston floating caliper

  • Pidurid taga

    Wave disc ø240 mm and single-piston floating caliper

  • Rehvid ees

    90/90 - 21

  • Rehvid taga

    120/90 -18

  • Kütusepaak

    9,5 L; reserv 2,3L (keskmine kulu 3,3L/100km)

  • Tühikaal

    94 kg (front 45 kg; rear 49 kg)

  • Pikkus

    2167 mm

  • Laius

    815 mm

  • Kõrgus

    1270 mm

  • Teljevahe

    1477 mm

  • Istmekõrgus

    930 mm

  • Kõrgus maapinnast

    325 mm

  • Muu info

    Küünal: NGK BR9ECMVX

Hind

7 490,00€

Velt Motocenter Liisingukalkulaator

Tagasi

Soovin pakkumist

RR Enduro 2T 125 2020

RR Enduro 2T 125 2020

7 490,00€

7 490,00€

Lisa altpoolt pakkumisse ka sidustooteid

Transport Küsi transporti koju