Beta RR Racing mudelid on välja töötatud otse võistlusrajale. Uutel 2019 aasta mudelitel on mitmeid uuendusi. Lisaks olemasolevatele standard RR mudeli uuendustele on ka RR Racing versioonil tehtud muudatusi, et tagada parem sooritusvõime võidusõidul. RR Racing mudelid on saadaval 2T 125cc, 250cc ja 300cc ning 4T 350cc, 390cc, 430cc ja 480cc mootori suurustes.
Vedrustus
RR Racing versioonid sisaldavad „high-end“ vedrustuse paketti, mis sisaldab:
Uus Sachsi esiamortisaatorid on valminud tänu pikaajalisele koostööle Beta ja Sachsi vahel „off-road“ sektoris - sakslaste oskused ja itaallaste kogemused. Mitmed katsetused, sealhulgas rajal kogutud andmed, arvutisimulatsiooni tulemused ja laborikatsed on võimaldanud amortisaatorit arendada. Suure mahuga sisemus võimaldab järjepidevat ja stabiilset tegevust ka siis, kui töötemperatuurid ja tingimused muutuvad ekstreemseteks. Suletud kamber, õhk koos töövedruga annab stabiilsuse tundmata mingisuguseid kõrvaltoimeid. Kõik õli ahelad on hoolikalt kavandatud kõrvaldamaks igasugused pöörised või gravitatsiooni ja anda täpsemat tagasisidet pidurdamise ajal. Uus amort on osavalt disainitud madala hõõrdumisega tihenditega, et parandada liikuvust kuid samas pakkudes suurepärast kaitset ja tihendatust.
Tagumine vedrustus on uuendatud oluliselt võistlusolukordade tarbeks, et parandada tunnetust ja stabiilsust äärmuslikes tingimustes.
Elektroonika
Uus elektroonika, et eristada RR Racing teistest mudelitest:
Juhtraual on lüliti, millest saab valida kahe süütemäpi vahel. See võimaldab sõitjal kiiresti vahetada "pehme seade", mis tagab parema veojõu libedal maastikul või muuta "tugevaks seadeks", mis võimaldab parimat tulemuslikkust nõudlikes sõidutingimustes.
Spetsiaalsed komponendid
Kõik esteetilised lisad, et olla tõeline võidusõidu mootorratas kuuluvad ka Beta juurde:
Esitelje kiirkinniti. See kiirendab rehvi remonti, mis on väga kasulik võistluse ajal, kuna säästab väärtuslikke sekundeid.
Kaasaegse ja jõulise võidusõidu disainiga käekaitsmed Beta graafikaga on ideaalsed ka kõige ekstreemsemates maastiku tingimustes.
Kerged ja tugevast alumiiniumist mustaks anodeeritud jalatoed, laiema kontaktpinnaga ning mille pinnal on terasest koonuspulgad, et pakkuda maksimaalset haaret kõikides ekstreemtingimustes.
Alumiiniumist ketipinguti juhtblokid.
Spetsiaalne võidusõiduiste koos dokumenditaskuga.
Mustaks anodeeritud käiguvahetushoob ja tagapidurihoob.
Käigukastiõli kork , mootoriõli kork ja õli filtri kork on valmistatud alumiiniumist, mis on punaseks anodeeritud, et jätta puhtam RR Racing mudeli ilme.
Velje kleepsud ja eriline „Racing“ graafika.
Lisavarustusena pakume alumiiniumist radiaatorikaitsmeid hinnaga 139€ ja mootorikatset hinnaga 149€ ,
Beta varuosad on kohapeal saadaval ja maksumus soodne.
Võta meiega ühendust ja tule proovisõidule tel. 56 44 204, 56 255 500, beta@veltmotocenter.ee;