Tagasi

RR Enduro 4T 350 2018

(350-16)

2018 RR 4-taktilistel enduro mudelitel on elektroonilise kütuse sissepritsesüsteem. Beta insenerid koostöös Synerject´ga on täiendanud ka EFI süsteem. 4-taktilisele mootorile on lisatud veel palju uusi funktsioone, mille eesmärk on parandada mootori tööd täisvõimsusel. Paljud mootori kruvid on nüüd alumiiniumi asemel terasest, mis on suureks kaalu kokkuhoiuks. Põhjakaitse on nüüd valmistatud äärmiselt löögikindlast aga kergest plastikust (polüamiid). Täiustatud on ka raami, mis tuleneb Racing mudelilt. Uus juhtraud on madalam pakkudes maksimaalset kontrolli. Õhufiltri puhul on paranenud selle vee äravoolu. Odomeetri mõõteriistad on uuendatud - näitab kütuse miinimumtaset, aku laadimist ja elektroonilise kütuse sissepritsesüsteemi diagnostika. Kütusepaak on läbipaistev, mis võimaldab selget ülevaadet kütuse tasemest igas olukorras.

Beta Enduro 2018 4-taktilised mudeleid on suure pühendumisega arendatud ning võidusõiduradadel üle maailma ollakse jätkuvalt edukad. Uued mudelid on veelgi kergemad ja kiiremad, kui eelkäiad. Ühtlane mootori võimsusejaotus ja oluliselt võimsam väändemoment võrreldes teiste markidega on Betal veelgi paremini kontrollitavad ning sellest tulenevalt veelgi sõidetavamad, mille tunneb ära ka väiksema kogemusega harrastussõitja, rääkimata kogenud sõitjatest. Betad pakuvad sõidurõõmu nii lihtsalt enduro entusiastile kui ka võidujanulisele võidusõitjale.
Põhieesmärgid 2018 mudeli arengu käigus olid: muuta ratas kergemaks, lihtsamini kontrollitavaks ning parandada üldist käsitlemist ehk muuta sõitu nauditavamaks tänu uue profiiliga nukkvõllile ja uuele väljalaskesüsteemile. Mootori-plokk muudeti kergemaks ning mootori suurust on vähendatud.
Kogu 4T sari on varustatud mootoritega, millel on uuendatud nii välimust kui tulemuslikkust, lisaks on neil mudelitel täiskomplekt titaanist klapid. Uue disainiga on silindrikorpus ja põlemiskamber viidud madalamale mootorikorpuse sisemusse, efektiivsem jahutussüsteem, oluliselt kergemad kolvid. Tootja sõnum: „The piston is lighter and more robust, thanks to a structure derived from Formula 1 called box-in-box, which enables a reduction in vibrations and an increase in performance.“ Starter on oluliselt paranenud, võimsam ja kergem. Väga palju on uusi 4T mootoreid täiustatud just sellel eesmärgil, et madalal pöördel oleks palju jõudu. Väljalase on muudetud suuremaks just summuti ühenduskohast silindriga. Amortisaatorid vastavad kõige äärmuslikumale off-road sõidule ja nõutud standarditele. Amortisaatorid pakuvad rohkem stabiilsust isegi intensiivse ja väga professionaalse kasutamise puhul. Tagumise Sachs  amortisaatori sisemuses olev vastusurve vedru on nüüdsest tugevam. Esiamortisaatorite sisemuses on parandatud õli läbivoolu, millega saadi amortisaatorite töö pehmemaks. Piloodi turvalisuse tõstmiseks on nüüd juhtraual kummist kate/padi, mida kasutati varem vaid Racing mudelitel. Meie Eesti võistlejad sõidavad just nende samade standart amortisaatoritega ja on nendega väga rahul. Sadula polster on ümber kujundatud ja on oluliselt pehmem. Uuenenud välimus ühtlustab ja lisab iseloomu, säilitades klassikalisi Beta värve. 

Lisavarustusena pakume alumiiniumist radiaatorikaitsmeid hinnaga 139€ ja mootorikatset hinnaga 149€ , Porilaudade hinnad ees 24,90€ ja tagumine koos küljeplastidega 49€. Beta varuosad on kohapeal saadaval ja maksumus soodne. Võta meiega ühendust ja tule proovisõidule tel. 56 44 204, 56 255 500, beta@veltmotocenter.ee

Lisainfo

  • Mootor

    4-takti, 1-silinder, 4-titanium klappi, vedelikjahutus, DOHC

  • Kubatuur

    349,1 ccm

  • Kütusesüsteem

    kütuse sissepritse (Synerject electronic injection)

  • Käivitus

    elektriline / manuaalne; kick start

  • Veoülekanne

    6 käiku, kett

  • Surveaste

    13,19:1; 88 mm x 57,4 mm

  • Esiamort

    Hydraulic USD ø 48 mm

  • Tagaamort

    Monoshock with progressive compound lever

  • Pidurid ees

    ketas 260 mm

  • Pidurid taga

    ketas 240 mm

  • Rehvid ees

    90/90 - 21

  • Rehvid taga

    140/80 -18

  • Kütusepaak

    8 L, reserv 2 L

  • Tühikaal

    111,5 kg (front: 54,5 kg; rear: 57 kg)

  • Pikkus

    2180 mm

  • Laius

    807 mm

  • Kõrgus

    1270 mm

  • Teljevahe

    1490 mm

  • Istmekõrgus

    940 mm

  • Kõrgus maapinnast

    320 mm

  • Värvus

    punane

  • Muu info

    Küünal: NGK LKAR 8A-9

  • Hooldevälp

    30h (tundi)

  • EXPORT/IMPORT price

    6908.-eur

Hind

8 290,00€

Velt Motocenter Liisingukalkulaator

Tagasi

Soovin pakkumist

RR Enduro 4T 350 2018

RR Enduro 4T 350 2018

8 290,00€

8 290,00€

Lisa altpoolt pakkumisse ka sidustooteid

Transport Küsi transporti koju

Varustus, mida on teised ostnud