Tagasi

RR Enduro 2T 250 2018

(250-2018)

Beta Enduro 2018 mudeleid on jätkuvalt edasi arendatud suure pühendumisega ning võidusõiduradadel üle maailma ollakse jätkuvalt edukad. 2-taktilised RR uued 2018 mudeli kaal on 104kg. Uutel RR250/300 2T mudelitel on kasutusele võetud elektrooniline seguõli sissepritsesüsteem ehk Automaatne Oil Injection system. Seda peetakse revolutsiooniliseks sammuks.  See uus funktsioon tagab täiusliku kütuse-õli segu mistahes tingimustes ning vähendab 50% suitsu heitgaasides. See süsteem võeti kasutusele 2015 aasta X-Trainer 300ccm mudelil ja on selle omanike poolt palju kiidetud. Põhivarustuses olev õli sissepritse süsteem on osutunud väga töökindlaks ning mugavaks, mistõttu tehas otsustas ka RR mudelitele selle lisada. Süsteem TPS (Throttle Position System) oskab hinnata sõitja sõidumaneeri võttes arvesse mootoripöörded ja olud/ilmastiku ning vastavalt sellele suudab täpselt miksida vajalikus mahus seguõli sissepritset e. pealevoolu. Muudetud on ka süüte/ECU seadistust, mis oluliselt tõstab nüüd ka tulemuslikkust kõrgematel pööretel. Raam on saanud parendusi ja on veelgi tugevam. Õhufiltri karbi(airbox) põhjas on täiustatud kondentsvee, pesuvee ja kergema porivee äravoolu. Õhuvõtu toru kuni karburaatorini on tehtud lühemaks, millega saadi võimsust juurde. Samuti on uuenenud FMF summuti. Hooldevält on 30h, millega hoiate raha kokku. Kütusepaak on läbipaistev, mis annab visuaalse kütusekoguse hindamise võimaluse. 48mm  Sachs esikahvel ehk teleskoobid on kasutusel, et tagada paremad sõiduomadused. Esiamortisaatorite sisemuses on parandatud õli läbivoolu, millega saadi esimesed amortisaatorite töö pehmemaks. Uued amortisaatorid pakuvad rohkem stabiilsust, usaldust isegi intensiivse ja väga professionaalse kasutamise puhul. Sachs tagumise amortisaatori sisemuses olev vastusurve vedru on nüüdsest tugevam ja raamikinnitusi on muudetud toekamaks. Piloodi turvalisuse tõstmiseks on nüüd juhtraual kummist kate, mida kasutati varem vaid Racing mudelitel. Meie Eesti võistlejad sõidavad just nende samade standart amortisaatoritega ja on nendega väga rahul. Sadula polster on ümber kujundatud ja on oluliselt pehmem. Uuenenud välimus ühtlustab ja lisab iseloomu, säilitades klassikalisi Beta värve.  Mootor on juhtraualt nupust käivituv või ka jalaga lüües vändast. Elektristarter on  paigutatud mootori alla, et viia raskuskese võimalikult madalale ja tagada veelgi parem sõidetavus.  Uus võimsam aku ja CDI elastsed kinnitused. Oluliselt on parandatud esihargi tööfunktsioone, mis tagab sujuvuse ning veelgi täpsema sõidujoone.  Amortisaatoriks ees on Sachs.  Väikesed, kuid mitmed edasiarendused materjalide ning raami geomeetria osas tagavad tugeva ning vastupidava raami, ning parandab sooritusvõimet. Uue disainiga on läbipaistev "Race Look" 9,5 L kütusepaak. Uus plastikute disain muudab ratta atraktiivsemaks ning plastikute kuju vähendab pori nakkumist plastiku pinnale. See tagab kergema ja stabiilsema tsikli ka kõige mudasemas tingimustes. Plastik on elastsem. Kompaktne ja pehmem ergonoomiline iste. Uus kuumtöötlemine annab piduriketastele vastupidavust ja muudab pidurdamise efektiivsemaks.

Lisavarustusena pakume alumiiniumist radiaatorikaitsmeid hinnaga 139€ ja mootorikatset hinnaga 149€ , Porilaudade hinnad ees 24,90€ ja tagumine koos küljeplastidega 49€. Beta varuosad on kohapeal saadaval ja maksumus soodne. Võta meiega ühendust ja tule proovisõidule tel. 56 44 204, 56 255 500, beta@veltmotocenter.ee;

Lisainfo

  • Mootor

    2-takti, 1-silinder, vedelikjahutus, BPV System

  • Kubatuur

    249 ccm

  • Kütusesüsteem

    karburaator Keihin PXK 36

  • Käivitus

    elektriline / manuaalne; kick start

  • Veoülekanne

    6 käiku, kett

  • Surveaste

    13,2:1; 66,4 mm x 72 mm

  • Esiamort

    Hydraulic USD ø 48 mm

  • Tagaamort

    Monoshock with progressive compound lever

  • Pidurid ees

    ketas 260 mm

  • Pidurid taga

    ketas 240 mm

  • Rehvid ees

    90/90 - 21

  • Rehvid taga

    140/80 -18

  • Kütusepaak

    9,5 L, reserv 1,6 L

  • Tühikaal

    104 kg (front 50 kg; rear 54 kg)

  • Pikkus

    2172 mm

  • Laius

    807 mm

  • Kõrgus

    1270 mm

  • Teljevahe

    1482 mm

  • Istmekõrgus

    930 mm

  • Kõrgus maapinnast

    320 mm

  • Värvus

    punane

  • Muu info

    Raami tüüp: Molybdenum steel with double cradle split above the exhaust port

  • Hooldevälp

    30h (tundi)

  • EXPORT/IMPORT price

    6242,00 eur

Hind

7 490,00€

7 890,00€

Velt Motocenter Liisingukalkulaator

Tagasi

Varustus, mida on teised ostnud